torsdag 21 augusti 2014

Nu drar det igång igen!

Herregud som tiden går! Har precis packat mina väskor och ryggsäckar som ska med till fjällen.
Ja, på måndag den 25/8 drar det igång - RIPJAKTEN!
Som jag har längtat...
Uppladningen kunde varit bättre, vi har haft en tuff sommar med mycket projekt på hemmafronten - byggt hundhus och hundgårdar, renoverat lite i källaren, satt ut fasaner, byggt kaninhägn och div gräv och dränerings projekt på tomten.
Det har varit 30 - 35 grader varmt på dagarna och jag har jobbat vansinnigt mycket i sommar, hundarna har bra kondition men mer än så är det inte. Skyttet har jag inte haft tid med, varit på skjutbanan 3 gånger totalt.
Det blir som det blir i år - men nästa år har jag helt andra planer!

Lite bilder från förra årets ripjakt:






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar